Kirjeposti ei kulje Postilakon takia

Huomioittehan, että Postin työntekijöiden lakko alkaa näillä näkymin maanantaina 11.11.2019, mikä vaikuttaa kirjepostin jakeluun. Kirjepostin toimitus voi viivästyä jopa useita viikkoja ja lakon keston kerrannaisvaikutusten myötä postin jakelu voi olla sekaisin jopa koko loppuvuoden ajan.

Voissin vinkit

Lähetä laskut sähköpostitse tai e-laskuna

Kirjelaskujen perille menoon ei kannata luottaa lakon aikana. Sen sijaan sähköpostilaskut ja e-laskut lähetetään normaalisti, eikä Postin lakko vaikuta näihin. Sähköpostilasku on vastaanottajalla perillä heti ja e-lasku viimeistään kolmen pankkipäivän kuluessa.

Ota tekstiviestimuistutus -toiminto käyttöön

Saat Tekstiviestimuistutus -toiminnon käyttöön Voissista kohdasta Asetukset -> Muistutukset ja perintä -> Muokkaa -> Aktivoi tekstiviestimuistutus -> Tallenna. Muistutus lähetetään asiakkaille, joille on tallennettu puhelinnumero Voissiin. Niille, joille numeroa ei ole, tekstiviestimuistutusta ei lähde.

Maksumuistutukset lähetetään sähköpostitse

Maksumuistutukset lähetetään sähköpostitse kaikille asiakkaille, joille on tallennettu sähköpostiosoite Voissiin. Jos asiakkaalle ei ole tiedossa sähköpostiosoitetta, Voissi ei lähetä maksumuistutuksia lakon aikana, jottei asiakkaille synny turhia epäluotettavasta postin kulkemisesta johtuvia muistutuskuluja.

Kysyttävää? Ota yhteyttä info@voissi.fi.